ای مردزن اگر شیطنت نکند اگر برای گریه به آغوشت پناه نیاورد اگر تمام حرفهایش را برای تو نگوید اگر حسادتش را از روی بزرگی عشقش نبینی اگر صدایش و بوی تنش دلت را نلرزاند که زن نیست زن سراسر ناز است و نیاز و تو مرد تو اسطوره زندگی زنی پس مرد باش نه نر ...تاريخ پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹ رفتی تو لیست اموات.....ادامه مطلب
دختر بودن یعنی شالت افتاد..!!دختر بودن یعنی سوال مسخره من وکیلم؟!..دختر بودن یعنی عکس کیه تو گوشیت..!!دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله وعمه ت هستن..!!دختر بودن یعنی آرزوی سفر مجردی رو به گور بردن..!!دختر بودن یعنی خوشگله میشه برسونمت...!!!دختر بودن یعنی وسطه سریال بهت بگن پاشو چای بیار! رفتی تو لیست اموات.....ادامه مطلب